Malinowy sernik personalny

0
Malinowy sernik personalny
5.00 avg. rating (85% score) - 1 vote

Malinowy sernik personalny.

Personalny, zamiast „jednoporcjowy”. Jak dla nas jest to narzucanie każdemu takiej samej porcji i jednocześnie sugestia, że musisz zjeść jednnorazowo właśnie tyle a nie mniej, nie więcej! Dlatego właśnie, lepiej użyć określenia personalny 😊

Sernik personalny z tego przepisu jest wysokobiałkowy, choć nie ma w nim odżywki białkowej! 

Z polewą ma 424 kcal, a z posypką na wierzchu 488 kcal! Takie „nie fit” dodatki są super, gdyż podnoszą smakowitość posiłku i satysfakcję po zjedzeniu, dzięki czemu nie tylko się najemy, ale także zaspokoimy chęć na słodkie, coś „niezdrowego”.

Personalny sernik malinowy – składniki

🍰300g serek milsani/skyr/kvarg/proteinowy jogurt Pilos

🍰1 jajko

🍰8g mąki ziemniaczanej lub budyniu waniliowego bez cukru 

🍰100g mrożonych malin, bez blendowania

🍰6g aromatu Funky Flavors Splash Raspberry Cheesecake (ewentualnie 10g smakowej odżywki białkowej lub inny aromat)

🍰20g erytrolu

Składniki zamieszać, wlać masę do naczynia żaroodpornego. Piec 18 min 160 stopni airfryer/25 min 170 stopni piekarnik. 

Wystudzony przez noc sernik posmarować 100g puddingu proteinowego np. Waniliowego i opcjonalnie posypać czymś chrupiącym.

5.00 avg. rating (85% score) - 1 vote
Previous articleTiramisu proteinowe
Next articleDomowy Snickers Proteinowy
Wspólnymi siłami i dzieląc się swoimi doświadczeniami - tymi udanymi, i tymi zupełnie nie - podpowiadamy jak gotować zdrowo, smacznie, i przede wszystkim tak, żeby utrzymać dobrą figurę. Szukamy nietypowych produktów i testujemy je w równie nietypowych potrawach. Oprócz przepisów znajdziecie u nas rady dotyczące komponowania list zakupów, planowania posiłków na cały tydzień, dopasowywania posiłków do typów treningów - i na każdy inny temat, który przyjdzie nam do głowy lub który wy nam podsuniecie.