Wybierz kategorię

Wybierz producenta

Promocje

Budynie bez cukru 

Niskokaloryczne budynie bez cukru i bez tłuszczu

Kremowy budyń to ukryta bomba kaloryczna – salaterka zwykłego budyniu przygotowanego według opisu na opakowaniu z jedną łyżeczką cukru to blisko 300kcal, w tym prawie 50g węglowodanów i 6g tłuszczu. Jeśli liczysz kalorie, tłucze i węglowodany zrezygnuj ze zwykłego budyniu, lepszym wyborem będzie budyń bez cukru i bez tłuszczu Jell-O. Porcja niskokalorycznego budyniu Jell-O to zaledwie 80kcal, w tym tylko 8g węglowodanów i ani grama tłuszczu. Dietetyczne budynie bez cukru są dostępne w 9 pysznych smakach: ciasteczko (butterscotch), wanilia, biała czekolada, sernik, czekolada, banan, ciasto czekoladowe, cytryna, pistacja.

Dużym ułatwieniem w przygotowywaniu budyniu bez cukru jest to, że nie wymaga gotowania. Receptura takiego lekkiego deseru jest inna niż zwykłego budyniu, wystarczy roztrzepać jego składniki widelcem z mlekiem lub wodą i wstawić na 5 minut do lodówki – po tym czasie budyń stężeje i możesz cieszyć się jego słodkim smakiem. To doskonałe rozwiązanie na chwile, kiedy łapie cię słodyczowy głód i musisz go szybko zaspokoić. Herbatnikowy czy sernikowy budyń bez cukru przygotowany z mniejszą ilością płynu stanie się gęstym dipem, którego możesz użyć do rozsmarowania na omlecie czy naleśniku jak słodkiego kremu.

Najczęściej kupowane w tej kategorii Zobacz wszystkie

Pokazuje 1 - 14 z 14 elementów
Pokazuje 1 - 14 z 14 elementów

Polecane produkty