Wybierz kategorię

Wybierz producenta

Promocje

INFORMACJE O AKTUALNEJ OFERCIE WSPÓŁPRACY:

Obecnie głównie poszukujemy do współpracy bloggerów. 

Jeśli masz bloga o tematyce: fitness, zdrowa żywność, przepisy na diecie (jakiejkolwiek), zdrowy tryb życia itp. jest duża szansa, że będziemy zainteresowani współpracą z Tobą. Blog nie musi mieć ogromnej popularności, ważne by był żywy, rozwijał się, prowadzony był z pasją i radością. 

Jesteśmy otwarci na propozycje testowania / recenzowania produktów a z największą radością przyjmujemy przepisy bazujące na produktach z oferty guiltfree.pl 

Jeśli nie masz bloga ale prowadzisz fanpage na Facebooku, Instagramie, masz kanał na YouTube przeczytaj zasady współpracy poniżej. Każde zdjęcie, które wrzucisz na swój fanpage po podjęciu współpracy z nami chętnie wykorzystamy na naszych profilach społecznościowych oraz w innych materiałach reklamowych (pamiętaj, że otrzymując od nas rabat lub produkty w ramach współpracy, godzisz się na wykorzystanie opublikowanych zdjęć przez nas).

kontakt dla bloggerów:

Agnieszka Kubasińska

akubasinska@guiltfree.pl

Jak napisać zapytanie o współpracę z Guiltfree.pl

Sklep dietetyczny z produktami zero kalorii

Przeczytaj zanim napiszesz do nas pytanie w sprawie możliwości współpracy.

Z miesiąca na miesiąc ilość zapytań w sprawie możliwości o współpracę jest coraz większa – w tej chwili jest ich tak dużo, że samo przeczytanie ich zajmuje 2 godziny dziennie. Jeśli zależy Ci na pozytywnej odpowiedzi postaraj się, aby Twoja wiadomość nie zginęła wśród innych podobnych. Poniżej kilka wskazówek od osoby, która czyta każe zapytanie.

  1. Nie pisz elaboratu. Jeśli Twoja wiadomość jest za długa, przeczytamy tylko pierwszy akapit i o ile nas nie wciągnie, resztę wiadomości przebiegniemy wzrokiem być może nie wyłapując tego co najważniejsze.
  2. Ale napisz więcej niż jedno zdanie. Jeśli Twoja wiadomość sprowadza się do pytania „Czy współpracują państwo z blogerami”, do tego emotikona, brak podpisu choćby imienniem, o nazwisku nie wspominając... cóż, na taką wiadomość po prostu nie czujemy się w obowiązku odpisywać.
  3. Konkrety proszę! Często czytamy: „Zajmuję się pisaniem recenzji produktów”, „Byłoby super przetestować wasze produkty”, „Mam fajnego fanpejdża i 10 000 followerów”, „Bardzo podoba mi się wasz sklep”. Zanim wyślesz wiadomość przeczytaj ją dwa razy i upewnij się, że oferujesz nam coś konkretnego, a nie piszesz wyłącznie o tym jaki jesteś fajny/fajna i co możesz zrobić zamiast co zrobisz. Co to znaczy konkret? np.: „Nagram film na mój kanał na YT w którym zamieszczę recenzję produktów XYZ”, „Przygotuję na bloga sesję zdjęciową z waszymi produktami, zdjęcia mojego autorstwa możecie obejrzeć tu i tu”, ”Prowadzę serię postów, w których prezentuję przepisy na X, do kolejnego przepisu wykorzystam produkt Y”. Pokaż nam, że znasz naszą ofertę, przejrzałeś/przejrzałaś produkty i masz konkretny pomysł na ich pokazanie, a nie, że chcesz po prostu dostać paczkę gratisów. Pamiętaj jednak, że takie deklaracje potraktujemy jako Twoje zobowiązanie.
  4. Konkursy FB. Chcesz, żebyśmy zasponsorowali nagrody w konkursie, jaki organizujesz na Facebooku? Po pierwsze wymyślając temat konkursu wyjdź poza szablon, niech to będzie coś angażującego. Po drugie upewnij się, że robisz to zgodnie z prawem i regulaminem FB. Żadnych konkursów na ‘lajki’ czy ‘udostepnienia’, żadnych losowań, chyba, że zgłosisz grę losową do Izby Celnej i zapłacisz podatek od wartości nagród (tak, jest taki obowiązek).
  5. Kawa na ławę. Napisz wprost i konkretnie co oferujesz (ile zdjęć, ile wpisów, jakie linki, jaki film, gdzie) i czego od nas oczekujesz. To dla nas dobry sygnał, jeśli wiemy, że przemyślałeś/przemyślałaś to sobie i nie jesteśmy jedną z 20 firm, do których tego dnia poszedł od Ciebie mejl.
  6. Uwiarygodnij się. Jeśli oferujesz nam zdjęcia, filmy: daj linki. Jeśli twierdzisz, że Twój blog/kanał jest bardzo popularny – pochwal się statystykami za ostatnie 3 miesiące, prześlij screeny z Analyticsa (patrz ostatni punkt).
  7. Coś za coś – to jest barter. Pamiętaj, że w zamian oczekujemy, że wywiążesz się ze swoich zobowiązań. Wrzucenie jednego filmiku na snapa w połowie uroczystości otwarcia Igrzysk Olimpijskich to za mało. Jeśli w ramach współpracy otrzymasz od nas produkty, chętnie udostępnimy Twoje zdjęcia na naszych profilach społecznościowych lub wykorzystamy na ulotkach dołączanych do paczek z zamówieniami. 
  8. Zapytanie o możliwość współpracy wyślij na adres social@guiltfree.pl
  9. Nie pytaj „co zrobić, aby z wami współpracować”? Nie odpowadamy na takie mejle, w tekście który teraz czytasz zawarte są wszystkie wskazówki, jakich możemy udzielić.
  10. Licz się z odmową. Zapytań jest tak dużo, że tylko z niektórymi pytającymi możemy współpracować – to nie nasza zła wola, tylko twarda rzeczywistość. Przykładowo: 30PLN rabatu, razy 20 zapytań dziennie, razy 30 dni w miesiącu to 18 tysięcy złotych miesięcznie, 216 tysięcy złotych rocznie.
  11. Lub z brakiem odpowiedzi. Staramy się odpowiadać na zdecydowaną większość zapytań, ale nie obiecujemy, że odpowiemy na każdą wiadomość, patrz pkt. 2 powyżej.
  12. Wymogi minimum. Jeśli Twoje zapytanie wyda się nam ciekawe a nie prześlesz w nim statystyk swojego profilu, i tak Cię o nie poprosimy. Upewnij się więc od razu, że spełniasz wymogi minimalne:
  • Blog jest prowadzony minimum rok, w tym czasie pojawiają się na nim regularnie wpisy Twojego autorstwa, minimum 3 wpisy w miesiącu o długości powyżej 2000 znaków. Wpisy są komentowane na bieżąco przez Twoich czytelników a liczba unikalnych użytkowników miesięcznie przekracza 20 000.
  • Facebook; profil prowadzony jest od minimum 6 miesięcy, w tym czasie pojawiają się na nim regularnie tematyczne posty (nie z cyklu „piątek piąteczek”) i zdjęcia Twojego autorstwa (ale nie słodkich piesków), minimum 12 publikacji miesięcznie. Twoi followerzy aktywnie komentują i lajkują publikowane posty. Liczba followerów to minimum 8 000 i nie ma wśród nich kupionych fanów (sprawdzimy historię przyrostów lubiących, kupowanie fanów na tzw. farmach dyskwalifikuje profil jeśli chodzi o możliwość współpracy z nami)
  • Instagram; profil prowadzony jest od minimum 6 miesięcy, w tym czasie pojawiają się na nim regularnie nowe zdjęcia Twojego autorstwa, minimum 15 miesięcznie. Twoi fani aktywnie komentują, lajkują publikowane zdjęcia. Liczba fanów to minimum 20 000 i nie ma wśród nich kupionych fanów (j.w.)
  • YouTube; kanał prowadzony jest od minimum roku, w tym czasie regularnie pojawiają się na nim nowe filmy, minimum 3 w miesiącu o długości przynajmniej 5 minut. Twoi fani aktywnie komentują, liczba subskrybentów kanału przekracza 10 000.

Jeśli dotarłeś / dotarłaś aż tutaj: gratulujemy wytrwałości. Co my możemy zaoferować? Rabat na zakupy lub przesłanie produktów. Nie udzielamy wsparcia finansowego i nie sponsorujemy zawodników. Jeśli po przeczytanie tego tekstu czujesz, że współpraca z nami jest właśnie dla Ciebie, wyślij do nas mejla – jest podany w tym tekście, więc kto przeczytał, ten wie, a kto scrollował, musi szukać dalej :)