1. Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie prowadzę firmy?
  2. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
  3. Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
  4. Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
  5. Otrzymałam/em produkt niezgodny z zamówieniem, co robić?
  6. Dlaczego niektóre produkty mają obniżone ceny, czy są gorszej jakości albo uszkodzone?
  7. Otrzymałem/em produkt przeterminowny - co zrobić?
  8. Zamówienie dotarło do mnie uszkodzone - co zrobić?
  9. Jak to możliwe, że produkty Walden Farms są smaczne chociaż nie zawierają cukru, tłuszczu ani węglowodanów?
  10. Dla kogo przeznaczone są produkty Walden Farms? Czy mogą je stosować także osoby, które nie są na diecie odchudzającej?
  11. Cierpię na nietolerancję glutenu. Czy mogę mieć pewność, że produkty Walden Farms są rzeczywiście całkowicie bezglutenowe?
  12. Czy produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce?
  13. Czy w produktach Walden Farms są zawarte jakiekolwiek sztuczne barwniki lub sztuczne aromaty?
  14. Czy mogę stracić na wadze spożywając produkty Walden Farms?
  15. Czym jest stosowana do słodzenia produktów Walden Farms Splenda?
  16. U mojego męża właśnie zdiagnozowano cukrzycę Typu II, czy produkty Walden Farms są dla niego odpowiednie?
  17. Czy produkty Walden Farms są oficjalną częścią programu żywieniowego jakiejś organizacji?
  18. Czy moje dane są bezpieczne?
  19. Czy mam gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli zwrócę nieużywany produkt?
  20. Czy wszystkie produkty w waszym sklepie są dostępne od ręki?

 

PytanieCzy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie prowadzę firmy?

Odpowiedź: Oczywiście! Guiltfree przeznaczony jest dla Klientów indywidualnych.

 

Pytanie: Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Odpowiedź: Tak, jesteśmy dystrybutorem wielu marek z oferty Guiltfree. W kwestii szczegółowych ustaleń prosimy o kontakt pod adresem magazyn@waldenfarms.com.pl

 

PytanieJaka jest minimalna wielkość zamówienia?

Odpowiedź: Nie ma żadnej granicy - można złożyć dowolnie małe lub dowolnie duże zamówienie, każde zrealizujemy tak samo szybko i z taką samą starannością.

Pytanie: Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?

Odpowiedź: Tak, oczywiście. Wysylamy zamówienia do większości krajów europejskich, ich lista oraz koszty wysyłki znajdują się tu. Koszt wysyłki zamówienia zależy od jego wagi, najkorzystniej wychodzą zamówienia powyżej 10kg.

 

PytanieOtrzymałam/em produkt niezgodny z zamówieniem, co robić?

Odpowiedź: Czasami zdarza się, że przy pakowaniu zamówienia dochodzi do pomyłki - w takiej sytuacji na pewno otrzymasz właściwe produkty, wyślemy je do Ciebie na nasz koszt - prześlij nam na adres kontakt@guiltfree.pl zdjęcie produktu, który trafił do Ciebie omyłkowo. Najpierw jednak upewnij się, że wszystkie kartoniki i pudełka z przesyłki zostały otwarte, być może produkt, którego nie możesz znaleźć znajduje się w opaowaniu po innym produkcie - śmiało otwórz wszystkie kartoniki bez obaw, że nie będzie możliwe dokonanie zwrotu. 

 

Pytanie: Dlaczego niektóre produkty mają obniżone ceny, czy są gorszej jakości albo uszkodzone?
Odpowiedź: Produkty opatrzone promocyjnymi cenami są 100% pełnowartościowe, mają długie terminy ważności, a promocja nie wynika z żadnych ich wad. Produkty, którym zbliża się termin przydatności do spożycia znajdują się w specjalnej sekcji "Bliski Termin" gdzie precyzyjnie jest wskazany termin ich ważności. To samo dotyczy produktów, które mają uszkodzone opakowania - informacja o obniżce ceny z powodu uszkodzenia opakowania zewnętrznego znajduje się w opisie takich  produktów, wytłuszczoną, jaskrawą czcionką.

PytanieOtrzymałem/em produkt przeterminowny - co zrobić?

Odpowiedź: W Guiltfree funkcjonuje system elektronicznej kontroli dat przydatności do spożycia wszystkich produktów. Jeśli otrzymany produkt pochodzi z USA, może mieć datę zapisaną w innym formacie, niż polskie produkty tj. jako pierwszy podany jest Miesiąc, w następnej kolejności Dzień, a na koniec Rok - zgodnie z tym formatem zapisu data 12.5.14 to 5. grudnia 2014 r., a nie 12. maja 2014 r. Taki zapis stosują dla wszystkich swoich produtów firmy Quest, PB2 i Walden Farms i większość pozostałych firm ze Stanów Zjednoczonych, których produkty są dostępne w Guiltfree. Jeśli jednak zdarzy się, że data przydatności produktu do spożycia budzi Twoje wątpliwości, koniecznie nas o tym poinformuj.

PytanieZamówienie dotarło do mnie uszkodzone - co zrobić?

Odpowiedź: Pomimo najwyższej staranności, jaką przykładamy do jakości pakowania zamówień, czasami zdarza się, że ulegają w transporcie uszkodzeniu. Pamiętaj, że w takiej sytuacji należy spisać protokół szkody z kurierem lub listonoszem doręczającym przesyłkę, gdyż tylko w oparciu o protokół szkody możemy ponownie wysłać do Ciebie uszkodzone produkty. Nawet, jeśli kurier spieszy się do kolejnego klienta, ma obowiązek poczekać, aż rozpakujesz paczkę i sprawdzisz jej zawartość, naklejka z taką informacją znajduje się na każdej paczce. 

 

Pytanie: Jak to możliwe, że produkty Walden Farms są smaczne chociaż nie zawierają cukru, tłuszczu ani węglowodanów?

Odpowiedź: Walden Farms stosuje w swoich produktach opatentowane Skoncentrowane Aromaty Naturalne (CNF - Concentrated Natural Flavors). Słodkie produkty Walden Farms nie zawierające kalorii są przygotowywane z takich składników jak naturalne ekstrakty owocowe, kakao i inne naturalne składniki, a słodzone są Splenda. Wytrawne produkty swój smak i aromat zawdzięczają garściom świeżo zmielonych ziół i przypraw, octom winnym, sosowi sojowemu, sokowi z cytryny, naturalnemu serowi z tzw. 'niebieską pleśnią', sosowi Worcestershire, dojrzałym pomidorom, rozgniecionemu czosnkowi, siekanej cebulce i innym skoncentrowanym naturalnym aromatom.

 

Pytanie: Dla kogo przeznaczone są produkty Walden Farms? Czy mogą je stosować także osoby, które nie są na diecie odchudzającej?

Odpowiedź: Oczywiście, produkty Walden Farms mogą być spożywane także przez osoby nie będące na żadnej specjalnej diecie. Ze statystyk przeprowadzonych wśród naszych Klientów wynika, że około 60% spośród nich to osoby, które regularnie kupują produkty Walden Farms ze względu na smak oraz dlatego, że nie chcą wprowadzać do swojej diety nadmiernej ilości tłuszczów i węglowodanów. Pozostałe osoby często sięgające po produkty Walden Farms to:

  • osoby przestrzegające diet ze względów zdrowotnych (diabetycy, osoby cierpiące na nietolerancję glutenu lub laktozy),
  • osoby będące na diecie odchudzającej, które chcą dodać swoim dietetycznym posiłkom głębszy smak nie zwiększając ich wartości odżywczych,
  • osoby, które zakończyły dietę odchudzającą i utrzymują długotrwale jej efekty poprzez wprowadzenie produktów Walden Farms do swoich codziennych posiłków,
  • osoby przestrzegające diety wysokobiałkowej, skoncentrowane na intensywnej rozbudowie masy mięśniowej, którym zależy na poprawie smaku posiłków złożonych niemal z samych białkowych komponentów (aby zmaksymalizować efekty, w okresach skupienia na podkreśleniu muskulatury zalecane jest, aby znacząco ograniczyć ilość tłuszczu i węglowodanów w diecie tak ćwiczących osób).

Jak widać produkty Walden Farms nie są skierowane do zamkniętej grupy osób i niezależnie od tego, jaki jest Twój sposób odżywiania produkty Walden Farms są przeznaczone także dla Ciebie.

 

Pytanie: Cierpię na nietolerancję glutenu. Czy mogę mieć pewność, że produkty Walden Farms są rzeczywiście całkowicie bezglutenowe?

Odpowiedź: Tak, wszystkie produkty Walden Farms są bezlgutenowe i mogą być bezpiecznie spożywane przez osoby z nietolerancją glutenu.

 

Pytanie: Czy produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce?

Odpowiedź: Nie ma takiej potrzeby w przypadku zamkniętych fabrycznie produktów. Po otwarciu wszystkie produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce.

 

Pytanie: Czy w produktach Walden Farms są zawarte jakiekolwiek sztuczne barwniki lub sztuczne aromaty?

Odpowiedź: Nie, produkty Walden Farms nie zawierają żadnych sztucznych barwników ani żadnych sztucznych aromatów.

 

Pytanie: Czy mogę stracić na wadze spożywając produkty Walden Farms?

Odpowiedź: Otrzymujemy od naszych Klientów niezliczone listy informujące o tym,że dzięki produktom Walden Farms udało im się schudnąć o 5, 10 a nawet 30kg poprzez zamienienie dotychczas stosowanych produktów produktami Walden Farms i włączenie ich na stałe do swojej diety. Z Walden Farms zaoszczęzenie dziennie 300kcal jest niezmiernie łatwe, a zaoszczędzenie 10.000kcal miesięcznie oznacza, że w ciągu roku Twoja waga zmniejszy się o ponad 17kg tylko dzięki temu, że będziesz regularnie zastępować dotąd stosowane tłuste, kaloryczne i wysokowęglowodanowe produkty odpowiednimi produktami Walden Farms.

 

Pytanie: Czym jest stosowana do słodzenia produktów Walden Farms Splenda?

Odpowiedź: Splenda to handlowa nazwa sukralozy, sybstancji pochodnej sacharozy czyli tradycyjnie stosowanego cukru. W przeciwieństwie do cukru (sacharozy) nie jest metabolizowana przez organizm i nie dostarcza mu żadnych kalorii, za to jest około 600 razy od niego słodsza. Jest stabilna i odporna na działanie temperatury i substancji o kwaśnym odczynie pH, dzięki czemu może być stosowana w wysokich temperaturach (np. do wypieków ciast) i dodawana do kwaśnych napoi. Sukraloza była dopuszczana do użytku najpierw w krajach anglosaskich (poczynając od Kanady w 1991 roku), a w 2004 roku została dopuszczona do użytku na terenie całej Unii Europejskiej.

 

Pytanie: U mojego męża właśnie zdiagnozowano cukrzycę Typu II, czy produkty Walden Farms są dla niego odpowiednie?

Odpowiedź: W pierwszej kolejności należy ustalić odpowiedni plan żywieniowy ze specjalistą dietetykim lub lekarzem prowadzącym. Wielu spośród naszych Klientów to osoby chorujące na cukrzycę Typu II i otrzymujemy od nich sygnały, że produkty Walden Farms odegrały istotną rolę w ich programie zdrowotnym i pomogły im w zrzuceniu wagi oraz obniżeniu poziomu glukozy. Ponieważ produkty Walden Farms nie zawierają cukru ani węglowodanów mogą być doskonałym wyborem żywieniowym dla osób cierpiących na cukrzycę Typu II.

 

Pytanie: Czy produkty Walden Farms są oficjalną częścią programu żywieniowego jakiejś organizacji?

Odpowiedź: Produkty Walden Farms nie są powiązane z żadną konkretną dietą ani programem dietetycznym, są tworzone z myślą o wszystkich tych osobach, które chcą rozsądnie zorganizować smaczną i łatwą dietę nie dostarczającą zbędnych kalorii, tłuszczu ani cukrów.

Produkty Walden Farms spotykają się z zainteresowaniem i uznaniem wielu osób, stosujących konkretne plany żywieniowe i informacje na temat ich pozytywnego stosunku możesz znaleźć na stronach amerykańskich organizacji propagujących poszczególne plany dietetyczne:

  • Weight Watchers® (organizacja skupiające osoby zreszone wokół ruchu Weight Watchers):  www.weightwatchers.com
  • American Diabetes Association® (Amerykańskie Stowarzyszenie Diabetologiczne): www.diabetes.org
  • American Heart Association® (Amerykańskie Stowarzyszenie ds. Serca): www.americanheart.org
  • Low Carb Diets (organizacja zajmująca się propagowaniem diet niskowęglowodanowych): www.lowcarb.ca
  • Low Fat Diets (organizacja zajmująca się propagowaniem diet niskotłuszczowych): www.nal_usda.gov
  • Gluten Free Diets (stowarzyszenie działające na rzecz osób przestrzegających diety bezglutenowej): www.csaceliacs.org


Pytanie: Czy moje dane są bezpieczne?

Odpowiedź: Firma Walden Farms Kornelia Warda-Poniecka, właściciel sklepu Guiltfree.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Każdy zarejestrowany Klient ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany. Guiltfree.pl nie udostępnia i nie będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich Klientów. Dane Klienta wykorzystywane są do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych związanych tylko i wyłącznie z działalnością firmy Walden Farms Kornelia Warda-Poniecka.


Pytanie: Czy mam gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli zwrócę nieużywany produkt?

Odpowiedź: W ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, masz Prawo prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej kwoty zakupionego produktu gdy: nie został odpakowany (pozbawiony folii ochronnej), nie był używany oraz nie został w żaden inny sposób zniszczony lub jego opakowanie naruszone. Produkt należy odesłać z otrzymanym dowodem sprzedaży i numerem konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot wartości zakupionego towaru. Należną kwotę zwracamy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania w/wym. przesyłki.


Pytanie: Czy wszystkie produkty w waszym sklepie są dostępne od ręki?

Odpowiedź: Guiltfree oferuje do sprzedaży tylko produkty, które są dostępne fizycznie w magazynie. Jeżeli jakiś produkt właśnie się wyczerpał, natychmiast na stronie internetowej naszego sklepu pojawia się informacja o chwilowej niedostępności. System uniemożliwia złożenie zamówienia w takim przypadku. Składając zamówienie w Guiltfree.pl masz gwarancję błyskawicznej wysyłki. Jeżeli szukasz produktu, którego chwilowo nie ma w naszej ofercie, skorzystaj z opcji „powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny”, znajdującej się obok produktu. Otrzymasz wiadomość gdy tylko znów będzie możliwe jego zamówienie.