- Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie prowadzę firmy?
- Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
- Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
- Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
- Otrzymałam/em produkt niezgodny z zamówieniem, co robić?
- Dlaczego niektóre produkty mają obniżone ceny, czy są gorszej jakości albo uszkodzone?
- Otrzymałem/em produkt przeterminowny - co zrobić?
- Zamówienie dotarło do mnie uszkodzone - co zrobić?
- Jak to możliwe, że produkty Walden Farms są smaczne chociaż nie zawierają cukru, tłuszczu ani węglowodanów?
- Dla kogo przeznaczone są produkty Walden Farms? Czy mogą je stosować także osoby, które nie są na diecie odchudzającej?
- Cierpię na nietolerancję glutenu. Czy mogę mieć pewność, że produkty Walden Farms są rzeczywiście całkowicie bezglutenowe?
- Czy produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce?
- Czy w produktach Walden Farms są zawarte jakiekolwiek sztuczne barwniki lub sztuczne aromaty?
- Czy mogę stracić na wadze spożywając produkty Walden Farms?
- Czym jest stosowana do słodzenia produktów Walden Farms Splenda?
- U mojego męża właśnie zdiagnozowano cukrzycę Typu II, czy produkty Walden Farms są dla niego odpowiednie?
- Czy produkty Walden Farms są oficjalną częścią programu żywieniowego jakiejś organizacji?
- Czy moje dane są bezpieczne?
- Czy mam gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli zwrócę nieużywany produkt?
- Czy wszystkie produkty w waszym sklepie są dostępne od ręki?
Pytanie: Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie prowadzę firmy?
Odpowiedź: Oczywiście! Guiltfree przeznaczony jest dla Klientów indywidualnych.
Pytanie: Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
Odpowiedź: Tak, jesteśmy dystrybutorem wielu marek z oferty Guiltfree. W kwestii szczegółowych ustaleń prosimy o kontakt pod adresem magazyn@waldenfarms.com.pl
Pytanie: Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
Odpowiedź: Nie ma żadnej granicy - można złożyć dowolnie małe lub dowolnie duże zamówienie, każde zrealizujemy tak samo szybko i z taką samą starannością.
Pytanie: Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
Odpowiedź: Tak, oczywiście. Wysylamy zamówienia do większości krajów europejskich, ich lista oraz koszty wysyłki znajdują się tu. Koszt wysyłki zamówienia zależy od jego wagi, najkorzystniej wychodzą zamówienia powyżej 10kg.
Pytanie: Otrzymałam/em produkt niezgodny z zamówieniem, co robić?
Odpowiedź: Czasami zdarza się, że przy pakowaniu zamówienia dochodzi do pomyłki - w takiej sytuacji na pewno otrzymasz właściwe produkty, wyślemy je do Ciebie na nasz koszt - prześlij nam na adres kontakt@guiltfree.pl zdjęcie produktu, który trafił do Ciebie omyłkowo. Najpierw jednak upewnij się, że wszystkie kartoniki i pudełka z przesyłki zostały otwarte, być może produkt, którego nie możesz znaleźć znajduje się w opaowaniu po innym produkcie - śmiało otwórz wszystkie kartoniki bez obaw, że nie będzie możliwe dokonanie zwrotu.
Pytanie: Otrzymałem/em produkt przeterminowny - co zrobić?
Odpowiedź: W Guiltfree funkcjonuje system elektronicznej kontroli dat przydatności do spożycia wszystkich produktów. Jeśli otrzymany produkt pochodzi z USA, może mieć datę zapisaną w innym formacie, niż polskie produkty tj. jako pierwszy podany jest Miesiąc, w następnej kolejności Dzień, a na koniec Rok - zgodnie z tym formatem zapisu data 12.5.14 to 5. grudnia 2014 r., a nie 12. maja 2014 r. Taki zapis stosują dla wszystkich swoich produtów firmy Quest, PB2 i Walden Farms i większość pozostałych firm ze Stanów Zjednoczonych, których produkty są dostępne w Guiltfree. Jeśli jednak zdarzy się, że data przydatności produktu do spożycia budzi Twoje wątpliwości, koniecznie nas o tym poinformuj.
Pytanie: Zamówienie dotarło do mnie uszkodzone - co zrobić?
Odpowiedź: Pomimo najwyższej staranności, jaką przykładamy do jakości pakowania zamówień, czasami zdarza się, że ulegają w transporcie uszkodzeniu. Pamiętaj, że w takiej sytuacji należy spisać protokół szkody z kurierem lub listonoszem doręczającym przesyłkę, gdyż tylko w oparciu o protokół szkody możemy ponownie wysłać do Ciebie uszkodzone produkty. Nawet, jeśli kurier spieszy się do kolejnego klienta, ma obowiązek poczekać, aż rozpakujesz paczkę i sprawdzisz jej zawartość, naklejka z taką informacją znajduje się na każdej paczce.
Pytanie: Jak to możliwe, że produkty Walden Farms są smaczne chociaż nie zawierają cukru, tłuszczu ani węglowodanów?
Odpowiedź: Walden Farms stosuje w swoich produktach opatentowane Skoncentrowane Aromaty Naturalne (CNF - Concentrated Natural Flavors). Słodkie produkty Walden Farms nie zawierające kalorii są przygotowywane z takich składników jak naturalne ekstrakty owocowe, kakao i inne naturalne składniki, a słodzone są Splenda. Wytrawne produkty swój smak i aromat zawdzięczają garściom świeżo zmielonych ziół i przypraw, octom winnym, sosowi sojowemu, sokowi z cytryny, naturalnemu serowi z tzw. 'niebieską pleśnią', sosowi Worcestershire, dojrzałym pomidorom, rozgniecionemu czosnkowi, siekanej cebulce i innym skoncentrowanym naturalnym aromatom.
Pytanie: Dla kogo przeznaczone są produkty Walden Farms? Czy mogą je stosować także osoby, które nie są na diecie odchudzającej?
Odpowiedź: Oczywiście, produkty Walden Farms mogą być spożywane także przez osoby nie będące na żadnej specjalnej diecie. Ze statystyk przeprowadzonych wśród naszych Klientów wynika, że około 60% spośród nich to osoby, które regularnie kupują produkty Walden Farms ze względu na smak oraz dlatego, że nie chcą wprowadzać do swojej diety nadmiernej ilości tłuszczów i węglowodanów. Pozostałe osoby często sięgające po produkty Walden Farms to:
- osoby przestrzegające diet ze względów zdrowotnych (diabetycy, osoby cierpiące na nietolerancję glutenu lub laktozy),
- osoby będące na diecie odchudzającej, które chcą dodać swoim dietetycznym posiłkom głębszy smak nie zwiększając ich wartości odżywczych,
- osoby, które zakończyły dietę odchudzającą i utrzymują długotrwale jej efekty poprzez wprowadzenie produktów Walden Farms do swoich codziennych posiłków,
- osoby przestrzegające diety wysokobiałkowej, skoncentrowane na intensywnej rozbudowie masy mięśniowej, którym zależy na poprawie smaku posiłków złożonych niemal z samych białkowych komponentów (aby zmaksymalizować efekty, w okresach skupienia na podkreśleniu muskulatury zalecane jest, aby znacząco ograniczyć ilość tłuszczu i węglowodanów w diecie tak ćwiczących osób).
Jak widać produkty Walden Farms nie są skierowane do zamkniętej grupy osób i niezależnie od tego, jaki jest Twój sposób odżywiania produkty Walden Farms są przeznaczone także dla Ciebie.
Pytanie: Cierpię na nietolerancję glutenu. Czy mogę mieć pewność, że produkty Walden Farms są rzeczywiście całkowicie bezglutenowe?
Odpowiedź: Tak, wszystkie produkty Walden Farms są bezlgutenowe i mogą być bezpiecznie spożywane przez osoby z nietolerancją glutenu.
Pytanie: Czy produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce?
Odpowiedź: Nie ma takiej potrzeby w przypadku zamkniętych fabrycznie produktów. Po otwarciu wszystkie produkty Walden Farms należy przechowywać w lodówce.
Pytanie: Czy w produktach Walden Farms są zawarte jakiekolwiek sztuczne barwniki lub sztuczne aromaty?
Odpowiedź: Nie, produkty Walden Farms nie zawierają żadnych sztucznych barwników ani żadnych sztucznych aromatów.
Pytanie: Czy mogę stracić na wadze spożywając produkty Walden Farms?
Odpowiedź: Otrzymujemy od naszych Klientów niezliczone listy informujące o tym,że dzięki produktom Walden Farms udało im się schudnąć o 5, 10 a nawet 30kg poprzez zamienienie dotychczas stosowanych produktów produktami Walden Farms i włączenie ich na stałe do swojej diety. Z Walden Farms zaoszczęzenie dziennie 300kcal jest niezmiernie łatwe, a zaoszczędzenie 10.000kcal miesięcznie oznacza, że w ciągu roku Twoja waga zmniejszy się o ponad 17kg tylko dzięki temu, że będziesz regularnie zastępować dotąd stosowane tłuste, kaloryczne i wysokowęglowodanowe produkty odpowiednimi produktami Walden Farms.
Pytanie: Czym jest stosowana do słodzenia produktów Walden Farms Splenda?
Odpowiedź: Splenda to handlowa nazwa sukralozy, sybstancji pochodnej sacharozy czyli tradycyjnie stosowanego cukru. W przeciwieństwie do cukru (sacharozy) nie jest metabolizowana przez organizm i nie dostarcza mu żadnych kalorii, za to jest około 600 razy od niego słodsza. Jest stabilna i odporna na działanie temperatury i substancji o kwaśnym odczynie pH, dzięki czemu może być stosowana w wysokich temperaturach (np. do wypieków ciast) i dodawana do kwaśnych napoi. Sukraloza była dopuszczana do użytku najpierw w krajach anglosaskich (poczynając od Kanady w 1991 roku), a w 2004 roku została dopuszczona do użytku na terenie całej Unii Europejskiej.
Pytanie: U mojego męża właśnie zdiagnozowano cukrzycę Typu II, czy produkty Walden Farms są dla niego odpowiednie?
Odpowiedź: W pierwszej kolejności należy ustalić odpowiedni plan żywieniowy ze specjalistą dietetykim lub lekarzem prowadzącym. Wielu spośród naszych Klientów to osoby chorujące na cukrzycę Typu II i otrzymujemy od nich sygnały, że produkty Walden Farms odegrały istotną rolę w ich programie zdrowotnym i pomogły im w zrzuceniu wagi oraz obniżeniu poziomu glukozy. Ponieważ produkty Walden Farms nie zawierają cukru ani węglowodanów mogą być doskonałym wyborem żywieniowym dla osób cierpiących na cukrzycę Typu II.
Pytanie: Czy produkty Walden Farms są oficjalną częścią programu żywieniowego jakiejś organizacji?
Odpowiedź: Produkty Walden Farms nie są powiązane z żadną konkretną dietą ani programem dietetycznym, są tworzone z myślą o wszystkich tych osobach, które chcą rozsądnie zorganizować smaczną i łatwą dietę nie dostarczającą zbędnych kalorii, tłuszczu ani cukrów.
Produkty Walden Farms spotykają się z zainteresowaniem i uznaniem wielu osób, stosujących konkretne plany żywieniowe i informacje na temat ich pozytywnego stosunku możesz znaleźć na stronach amerykańskich organizacji propagujących poszczególne plany dietetyczne:
- Weight Watchers® (organizacja skupiające osoby zreszone wokół ruchu Weight Watchers): www.weightwatchers.com
- American Diabetes Association® (Amerykańskie Stowarzyszenie Diabetologiczne): www.diabetes.org
- American Heart Association® (Amerykańskie Stowarzyszenie ds. Serca): www.americanheart.org
- Low Carb Diets (organizacja zajmująca się propagowaniem diet niskowęglowodanowych): www.lowcarb.ca
- Low Fat Diets (organizacja zajmująca się propagowaniem diet niskotłuszczowych): www.nal_usda.gov
- Gluten Free Diets (stowarzyszenie działające na rzecz osób przestrzegających diety bezglutenowej): www.csaceliacs.org
Pytanie: Czy moje dane są bezpieczne?
Odpowiedź: Firma Walden Farms Kornelia Warda-Poniecka, właściciel sklepu Guiltfree.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Każdy zarejestrowany Klient ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany. Guiltfree.pl nie udostępnia i nie będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich Klientów. Dane Klienta wykorzystywane są do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych związanych tylko i wyłącznie z działalnością firmy Walden Farms Kornelia Warda-Poniecka.
Pytanie: Czy mam gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli zwrócę nieużywany produkt?
Odpowiedź: W ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, masz Prawo prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej kwoty zakupionego produktu gdy: nie został odpakowany (pozbawiony folii ochronnej), nie był używany oraz nie został w żaden inny sposób zniszczony lub jego opakowanie naruszone. Produkt należy odesłać z otrzymanym dowodem sprzedaży i numerem konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot wartości zakupionego towaru. Należną kwotę zwracamy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania w/wym. przesyłki.
Pytanie: Czy wszystkie produkty w waszym sklepie są dostępne od ręki?
Odpowiedź: Guiltfree oferuje do sprzedaży tylko produkty, które są dostępne fizycznie w magazynie. Jeżeli jakiś produkt właśnie się wyczerpał, natychmiast na stronie internetowej naszego sklepu pojawia się informacja o chwilowej niedostępności. System uniemożliwia złożenie zamówienia w takim przypadku. Składając zamówienie w Guiltfree.pl masz gwarancję błyskawicznej wysyłki. Jeżeli szukasz produktu, którego chwilowo nie ma w naszej ofercie, skorzystaj z opcji „powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny”, znajdującej się obok produktu. Otrzymasz wiadomość gdy tylko znów będzie możliwe jego zamówienie.