Kruche FIT rollsy ze szpinakiem i mozzarell膮 馃ガ 馃ク 134kcal 12g bia艂ka

0
Kruche FIT rollsy ze szpinakiem i mozzarell膮 馃ガ 馃ク 134kcal 12g bia艂ka
4.00 avg. rating (75% score) - 1 vote

Skoro nie grill, to mo偶e co艣 z piekarnika? 馃敟馃敟 Rollsy niemal bez t艂uszczu ze szpinakiem i mozzarell膮 z p贸艂kruchego ciasta dro偶d偶owego polecaj膮 si臋 na wiecz贸r z Netflixem 馃憣
Z podanych ilo艣ci wychodzi 11 zawijas贸w o 艣rednicy ok. 6cm, ka偶dy ma 馃憠 134kcal / B12,1g / W17,2g /T2,6g

Bezt艂uszczowe kruche ciasto bez mas艂a i jajek jest takie jak powinno – kruche, a pomimo braku mas艂a dzi臋ki dodatkowi dro偶d偶y i bia艂ka kazeinowego smakuje jakby by艂o mega t艂uste!

Dzi臋ki temu, 偶e ciasto jest bez jajek jego ilo艣膰 mo偶na dowolnie skalowa膰 zachowuj膮c proporcje mi臋dzy m膮k膮, kazein膮 i p艂ynem, a dodatki dobiera膰 wg gustu, pe艂na swoboda i na pewno wyjdzie! Zrobi艂am ze szpinakiem, serkiem i mozzarell膮, ale my艣l臋, 偶e r贸wnie dobrze wyjd膮 z klasycznymi dodatkami pizzerinek tj. sosem pomidorowym pepperoni i cebulk膮 oraz serem.

SK艁ADNIKI NA KRUCHE CIASTO BEZ T艁USZCZU I BEZ JAJEK

鉃★笍225g m膮ki pszennej
鉃★笍75g kazeiny bezsmakowej
鉃★笍saszetka dro偶d偶y
鉃★笍du偶a szczypta soli
鉃★笍25g Flory Light
鉃★笍80ml – 120ml letniej wody, zaczynamy鉃★笍 od 80ml, potem ewentualnie stopniowo dolewamy aby ciasto by艂o elastyczne ale nie mokre

Zagniatamy ciasto, warto po艣wi臋ci膰 na to minimum 10 minut, to dobre 膰wiczenie na przedramiona 馃槣馃挭
Odstawiamy na 1h w ciep艂e miejsce pod przykryciem 艣ciereczk膮.

W tym czasie dusimy na patelni
1锔忊儯 szpinak z
2锔忊儯 serkiem, tu lekki Bieluch, ale ricotta by艂aby lepsza bo jest s艂odkawa i si臋 nie wa偶y
3锔忊儯 przyprawami typu s贸l pieprz, czosnek
4锔忊儯 na koniec dorzucamy podart膮 na kawa艂ki kulk臋 mozzarelli light, mo偶na zast膮pi膰 tartym serem pi贸rko. Ser powinien zosta膰 w kawa艂kach, nie chodzi o to, 偶eby zrobi膰 jednolit膮 brej臋 serowo-szpinakow膮, tylko by mia艂a jak膮艣 z艂o偶on膮 konsystencj臋 i wyczuwalne akcenty.

Wyro艣ni臋te ciasto rozwa艂kowujemy na jak najwi臋kszy placek – to wymaga si艂y i cierpliwo艣ci, czyli mamy workout聽#2聽馃榿
Placek smarujemy szpinakowym miksem, zawijamy w rulon, kroimy na plastry. Plastry uk艂adamy lu藕no na blasze, psikamy sprayem do pieczenia, pieczemy 12min w 220C g贸ra-d贸艂 bez termoobiegu.

4.00 avg. rating (75% score) - 1 vote
Previous articleDietetyczna krucha tarta z rabarbarem, 146kcal w kawa艂ku
Next articleNajlepsze wytrawne sosy zero – lista bestseller贸w
Wsp贸lnymi si艂ami i dziel膮c si臋 swoimi do艣wiadczeniami - tymi udanymi, i tymi zupe艂nie nie - podpowiadamy jak gotowa膰 zdrowo, smacznie, i przede wszystkim tak, 偶eby utrzyma膰 dobr膮 figur臋. Szukamy nietypowych produkt贸w i testujemy je w r贸wnie nietypowych potrawach. Opr贸cz przepis贸w znajdziecie u nas rady dotycz膮ce komponowania list zakup贸w, planowania posi艂k贸w na ca艂y tydzie艅, dopasowywania posi艂k贸w do typ贸w trening贸w - i na ka偶dy inny temat, kt贸ry przyjdzie nam do g艂owy lub kt贸ry wy nam podsuniecie.